enlitenpattanatta

Alla inlägg under juni 2011

Av natalie andersson - 30 juni 2011 12:35

hhej bloggen!

idag är det så sjukt soligt, så jävla härligt!

idag blir det malmö för att köpa nya bh:ar. kanske något mer.  

igår blev det ju farmor, så jag fick en försenad komfirmations present.

så jag fick ett present kort på H&M. på 200 kr.

jag mår riktigt bra, idag! 


bilder kommer sen, på bh:arna om jag hittar några.  


//Pattanatta.   

Av natalie andersson - 29 juni 2011 17:48

hhej bloggen!

det var jätte bra med farmor idag. 

vilken tur! 

efter farmor blev det malmö, in till biltema. för att pappa behövde nya wippawoper. 

sen handlade vi mat i skurup.

och nu har jag nyss varit ute med AD och HD, så dem har fått mat och kiss och lekt lite. 

nu ska jag snart äta, sen jag kanske skriver sen. Kyssen! 


//Pattanatta.     

Av natalie andersson - 28 juni 2011 23:43

hhej bloggen!

varför måste alla vrida på de jag säger?

alla tycker att det är så kul förutom jag!

inte för att klaga,men jag blir lite arg.

och alla tar det som ett skämt, DET ÄR INTE OKEJ!

imorn blir det farmor i Lund, så det kanske blir ett inlägg från bilden.

får sen om inte kanske efter.

idag har jag hjälpt till att städa ur christers lägenhet.


men nu ska jag snart gå och lägga mig, godnatt kyssen!  



//Pattanatta.     

Av natalie andersson - 28 juni 2011 14:04

hhej bloggen!

idag vill jag gratta min granne genom min blogg så här kommer det!

Grattis Kicki!

ha en bra födelsedag och nu blir du mer  tant then ever!

ÄLSKAR DIG!

   //Pattanatta.  

Av natalie andersson - 26 juni 2011 14:33

hhej bloggen!

denna vecka är man hundvakt. till AD o HD.  

nä men Ozzy o Tessan .

så då blir det lite pengar där, UNDERBART! 

så idag blir det PLUGGA till max asså.så jag akn klara uppskrivningen. LOVELY!

är faktiskt på rätt  bra humör. 

trotts allt. och magen och huvudet. 

men mne, tror jag håller på att bli sjukt.

men jag skriver mer sen. kyssen. 



//Pattanatta.   

:(

Av natalie andersson - 25 juni 2011 22:25

hhej bloggen!

Snacka om att jag mår as dåligt!

huvudvärk och kramp/illa i magen. fattar inte..

mår så riktigt illa. 

känner mig spy färdig, typ..  

så nu tänker jag gå och göra lite te och kolla tv.

puss.


//Pattanatta.   

Av natalie andersson - 25 juni 2011 12:42

hhej bloggen!

idag mår jag lite dagen efter. med andra ord lite si så där. 

idag blir det nog kanske åka upp till christers hus.

mamma och eric är redan där men jag ville inte åka med då. så mamma skulle nog komma och hämta mig sen.

men nu ska jag nog villa lite. 

kyssen, kanske kommer bild från imorn. 

//Patttanatta.  

Av natalie andersson - 24 juni 2011 13:38





MIDSOMMAR    ! 













 

Presentation


en liten blogg om mitt liv och mina foto. uppdaterar när jag hinner och pallar ;)
min foton fotar jag med min Olympus e450. kommentera gärna, och kom med förslag. jag är alltid öppen.
// PattaNatta Andersson. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?! :)
 stinker!
 helt okej!
 kunde varit bättre!
 jätte bra!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards