enlitenpattanatta

Alla inlägg under april 2011

Av natalie andersson - 30 april 2011 16:56

hhej bloggen!

det vär valborg idag!

vad göra alla idag då?

firas på ett mysigt sätt kanske?  

själv kanske man ska sitta hemma bara, vet inte än. vi har inte bestämt oss än. 

gårdagen slutade med att mobilen blev inlämnad, så jag fick en lånemobil! fick låna en   galaxy 5!  

faktiskt rätt bra, men inget som jag personligen skulle valt, menmne. wft.

men nu får ni ha det bra, Bye!


Love!





//PattaNatta.   

Av natalie andersson - 29 april 2011 07:17

hhej älsklingar!

sitter här och väntar på att tiden ska gå så jag kan dra till bussen.

ehm, telenor tog inte mobilen igår.  

menmen, ska nog åka in idag med!

men nu måste jag bli klar typ,   

älskar er!   inte dagens kläder!



//PattaNatta.  

Av natalie andersson - 28 april 2011 20:50

hhej bloggen!

kom nyss på att det är torsdag, och jag måste lämna in min MVG upg till hk:n.  

OMGG! jag får panik och vet inte om jag hinner. 

fuccckkk, jag har ju matte läxa med.  

Loooove! 



//PattaNatta.      

Av natalie andersson - 28 april 2011 06:59

god morgon bloggen!

är riktigt förbannad om det inte ver nog med att jag försov mig. nä mamma har tvättat ALLA mina byxor. vilka byxor hade hon tänk att jag skulle ha?! inga alls eller?

det är typ till en halv timme som jag ska gå till bussen, dem hinner inte torka på det, men enligt mamma gör det de, i hennes lilla värld!

jag vill bara gå och lägga mig.  

pappa och jag ska in till malmö efter skolan, dels för att lämna min mobil igen och dels för att pappa ska ha sin lön.  

nä, men nu får jag väl äta kanske. Love!  




//PattaNatta.  

Av natalie andersson - 27 april 2011 20:05

har kommer bilderna från igår och idag!

   jag i emmajk.blogg.se s brillz.   jag i johns keps.   Emma i johns keps.   Jens i johns keps.   Oscar i mina solbrillz.      Emma, Oscar och Jag!    Svarta: Denice.  Leopard: Emelie.  Röda: Johanna. Blåa: Jag.  Stjärnorna: Emma.   Samma här!




Lovely bilder! 






// PattaNatta.   

Av natalie andersson - 27 april 2011 14:40

hhej bloggen!

kommer hem för en stund sen!  

ska snart åka till Lunds lassarett, för att hälsa på farmor. hon har trillat och brutit lårbenet.  

men hon lever iallafall. det är tur! 

men ska åka och träffa henne och se hur det är med henne.  

dagen har  varit bra iallafall. ska försöka lägga in bilderna från idag och igår! dagens outfit kommer nog också ut, ska se om jag hinner med allt idag.  

Love!


   min ögon!<3



// Pattanatta.       

...

Av natalie andersson - 26 april 2011 06:46

hhej bloggen!

mobilen bara dampar fortfarande, men sladarna alltså!

så kan inte lägg moppe bilden på datorn. men skickar den nog sen, alltså en sms-uppladning.

men men, hemma vid sex igår typ och mådde as dåligt då. så jag kastade mig i soffan. sån riktig huvudvärk så att jag mådde illa samtidigt!  

har fortfarande reddigt ont, men det är inte lönt att säga det till mamma och pappa. för dem säger" du kan iaf prova och så får du åka hem sen eller ja med det är bara till att gå!"

man kan inte bara säga till läraren jag har jätte ot i huvudet jag går hem, och det måste klacha med mamma och pappa också. tänk om dem inte är hemma då!  

menmen, nu måste jag väcka eric.   fan! Love!  



//pattanatta.  

Av natalie andersson - 25 april 2011 10:54

hhej bloggen!

det blir ett snabbt inlägg nu, ska typ åka nu!  ¨

fucing panik!

har inte ätit och ser ut som skit!

menmen, skrriver kanske från klippan sen. Love!  


 

// PattaNatta.  

Presentation


en liten blogg om mitt liv och mina foto. uppdaterar när jag hinner och pallar ;)
min foton fotar jag med min Olympus e450. kommentera gärna, och kom med förslag. jag är alltid öppen.
// PattaNatta Andersson. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?! :)
 stinker!
 helt okej!
 kunde varit bättre!
 jätte bra!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards