enlitenpattanatta

Alla inlägg under juli 2011

Av natalie andersson - 28 juli 2011 15:06

hhej bloggen!

jag är djupt förvånad att där faktiskt är folk som har varit inne och kollat på min blogg de senaste när jag inte lagt in. 

vill bara tacka er!

Det känns bra, att där faktiskt är folk som bryr sig om mig och vill veta vad jag ahr gjort. 

Då närmar det sig den andra upp skrivningen. jag känner mig rätt lugn. Men man vet ju aldrig.

Och snart börjar skolan med. både längtar men ändå inte!

menmne, puss och hej.

kolla gärna och kommentera.


//Pattanatta.  

Av natalie andersson - 11 juli 2011 09:40

hej bloggen. Nu idag så blir det Damnark. Vi ska på tivoli men jag kan skriva mer sen.// pattanatta.

 
Av natalie andersson - 9 juli 2011 22:55

Jag glömde berätta om mina goda cupcakes!

Med awesome frosting. Med choklad! 

Det var typ bara det.


//Pattanatta.   

Av natalie andersson - 9 juli 2011 22:40

hhej bloggen!

Idag har egentligen inte varit någon speciell dag. 

Vet egentligen inte varför jag gör ett inlägg för det känns inte riktigt att jag har något jätte roligt att berätta om.

Men en sak jag måste få ur mig är: att lax är för jävla dyrt!

Åkte till Ica för att köpa lax till middagen idag. Och när jag kommer ut ur butiken så kolla jag alltid på kvittot och så står det 2 st*90 kr. Med andra ord hade jag köpt lax för 180 kr. OCh det är bara en middag! Det är för jävligt.. Så det är nog det ända som jag har något om idag. Som jag tyckte var viktigt.

Men ska börja med något som heter Dagen humör och Dagens Band/Artist.

 Så dagens humör: Längtansfull.


Dagens Band/Artist: Metallica.

Allt för mig. Dagen ord: Lita inte på någon! Som inte ligger nära ditt hjärta.


//Pattanatta.  

Av natalie andersson - 8 juli 2011 20:29

hej bloggen..

jag vet att jag inte har bloggat på länge och jag vet att det var dumt. för jag mister mina tittare.

men jag vill inte att detta ska vara som alla andra dåliga bloggar, jag vill vara sann och ärlig.

jag har haft en riktigt dålig start denna månaden. 

jag var så säker och glad över att jag skulle skriva upp i onsdags men ju närmre onsdagen kom desto mer nervös blev jag och missade på två poäng. jag har mått riktigt dåligt och skämdes riktigt mycket. 

men jag ska skriva upp igen om en månad nästan och hoppas på att et blir bättre.

det var de jag ville säga för den här gången. men glöm aldrig: shit happens!




//Pattanatta.  

Presentation


en liten blogg om mitt liv och mina foto. uppdaterar när jag hinner och pallar ;)
min foton fotar jag med min Olympus e450. kommentera gärna, och kom med förslag. jag är alltid öppen.
// PattaNatta Andersson. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?! :)
 stinker!
 helt okej!
 kunde varit bättre!
 jätte bra!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards