enlitenpattanatta

Alla inlägg den 25 april 2011

Av natalie andersson - 25 april 2011 10:54

hhej bloggen!

det blir ett snabbt inlägg nu, ska typ åka nu!  ¨

fucing panik!

har inte ätit och ser ut som skit!

menmen, skrriver kanske från klippan sen. Love!  


 

// PattaNatta.  

Av natalie andersson - 25 april 2011 02:50

hhej bloogen!

nu blev det ny desing! äntligen! 

har ju faktiskt funderat på det ett tag nu.

gillade inte den andra gjortde ni?

vilken gillar ni mest?  

klackan as mycke jag vet.

men är helt konstig.

helt ont o magen, och länner mig helt varm hele tiden!  

men nu måste jag v erkligen sova, så jag kommer upp imorn, ska till klippan med mamma och eriic tror jag.

skriver mer sen typ. Love! 



// Pattanatta.    

Av natalie andersson - 25 april 2011 02:50

hhej bloogen!

nu blev det ny desing! äntligen! 

har ju faktiskt funderat på det ett tag nu.

gillade inte den andra gjortde ni?

vilken gillar ni mest?  

klackan as mycke jag vet.

men är helt konstig.

helt ont o magen, och länner mig helt varm hele tiden!  

men nu måste jag v erkligen sova, så jag kommer upp imorn, ska till klippan med mamma och eriic tror jag.

skriver mer sen typ. Love! 



// Pattanatta.    

Presentation


en liten blogg om mitt liv och mina foto. uppdaterar när jag hinner och pallar ;)
min foton fotar jag med min Olympus e450. kommentera gärna, och kom med förslag. jag är alltid öppen.
// PattaNatta Andersson. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?! :)
 stinker!
 helt okej!
 kunde varit bättre!
 jätte bra!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards