enlitenpattanatta

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av natalie andersson - 12 augusti 2011 15:07

Hej världen!

Jag har surfat runt lite idag. och verkligen funderat.

Det Glutenfria sortimentet SUGER !

Det är ju inte precis så att jag själv har valt att vara gluten!

men glutenmat kostar förjävligt mycket. För att jag ska kunna få bröd måste jag betala 29,90 för 15 bröd skivor, som dessutom är hälften så stora som vanliga mackor. det är sjukt!

gluten sortimetet är för dåilgt.

Jag vill att det ska finns mer glutenfria produkter!


//Pattanatta.  

Av natalie andersson - 12 augusti 2011 00:09

hhej alla!

jag har en grej jag måste medge. jag har tänk att jag skulle göra ett inlägg länge nu. Men jag har inte haft lust, men nu så tänkte jag att jag ska. jag är rätt trött på alla falska människor. och alla. Alla om kring mig har varit lika falka allihopa!

bara att dem inte inser det själv! But You Don't Trick Me Bitches! 

      men nu tänker jag inte sitta när och klaga allt för mycket.

så jag skriver mer imorn! Kyssar mina hjärtan! 




//Pattanatta.    

Presentation


en liten blogg om mitt liv och mina foto. uppdaterar när jag hinner och pallar ;)
min foton fotar jag med min Olympus e450. kommentera gärna, och kom med förslag. jag är alltid öppen.
// PattaNatta Andersson. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?! :)
 stinker!
 helt okej!
 kunde varit bättre!
 jätte bra!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards