enlitenpattanatta

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av natalie andersson - 16 augusti 2011 22:42

hhej bloggen!

nä, men om man skulle gå och lägga sig kanske. skolan börjar ju dock snart!

så detta blir ett godnatt inlägg. Godnatt alla tittare!



//Pattanatta.  

Av natalie andersson - 16 augusti 2011 19:44

hhej bloggen!

många av er som kollar fattar nog inte vad jag menar. har jag rätt?

men så här tänkte jag, idag vet jag inte riktigt vem jag har varit.

Har inte riktigt kännt mig som mig. så idag känner jag mig twistad.

btw,, älskar det ordet! det betyder egentligen inget enligt mig. men samtidigt kan man andvända ordet till exakt allt! 

   Men nu ska jag gå och bada, så ni får ha det så gött! Kyssar!  



//Pattanatta.  

Av natalie andersson - 16 augusti 2011 00:45

hhej bloggen!

jag vet att jag borde sova nu, men nu är det såhär att jag inte kan. för jag tänker förmycket.

märkt det på sistonde att om jag har mycke att tänka på samtidigt. så får jag jättesvårt att sova. 

allt bubblar upp i mitt huvud. jag får kamp på allt detta!

skriver om den del imorn. Kyssen! 




//Pattanatta.   

Presentation


en liten blogg om mitt liv och mina foto. uppdaterar när jag hinner och pallar ;)
min foton fotar jag med min Olympus e450. kommentera gärna, och kom med förslag. jag är alltid öppen.
// PattaNatta Andersson. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?! :)
 stinker!
 helt okej!
 kunde varit bättre!
 jätte bra!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards