enlitenpattanatta

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av natalie andersson - 8 mars 2011 18:54

hhej bloggen.

sringer lite fram och tillbaka mellan lägenheterna. lagar kaffe hemma, för grannens kaffekokare tar 25 minuter för att bryga, drygt!

menmen, så då tänkte jag att jag kunde göra ett inlägg.  

ehm., har varit hos farmor och ätit lite efte skolan. sen till grannen för att äta igen. tårta ,spagetti köttfärssås, godis, kaffe. you name it!  

men jag måste tillbaka nu. kyss hej!



  

btw, bilden är tagen från google.

// looooov e pattanatta.  

Av natalie andersson - 8 mars 2011 11:35

då sitter vi här i skolan och skolar.   

eller nåt. nä, jag bloggar ju faktiskt. emma, jag och marika sitter i lilla rummet och töntar oss vid datorerna. vi har ev nu. sen lunch( vet inte stavning.)   

men skriver mer sen..





// loooooov e pattanatta m. co.  

Av natalie andersson - 8 mars 2011 06:26

helt slut, har varit uppe i en timme nu. drygt..

ehm, sorry att det inte blev något inlägg igår. det är en helt annan historia. vi bara glömer de..

men nu blir det inlägg iaf. tur va?   

idag blir det skola och sen kanske ska vi åka till farmor. för farfar fyller år!

grattis.    

men jag vet inte än, för mamma har inte snackat med farmor än, drygt...

jag måste bli klar nu, så. hade faktiskt tänkt att plata håret idag. så det är lite extra tid. men kyss på er.   


  

btw, bilden emma gjorde. vackor!

//  looooooov e pattanatta.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


en liten blogg om mitt liv och mina foto. uppdaterar när jag hinner och pallar ;)
min foton fotar jag med min Olympus e450. kommentera gärna, och kom med förslag. jag är alltid öppen.
// PattaNatta Andersson. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?! :)
 stinker!
 helt okej!
 kunde varit bättre!
 jätte bra!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards