enlitenpattanatta

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av natalie andersson - 16 mars 2011 15:52

hhej bloggen!

kolla jag gör inlägg igen.  

nä, jag bara skoja.  skolan var okej idag.

vi har typ inte gjort något, för marie var sjuk!  

lite skönt, för vi gjorde ju inget. annars bara seriöst plugg all day long!   

nu sitter jag här hemma och dricker lite kaffe och äter clemintin.   gott!

+ att jag kollar lite tv.

idag ska jag nog gå och kolla gratis bio, för skolan., eller vi fick ett erbjudande att vi i åttan kunde gå på bio gratis, och få en halv dags kompledigt. nice!   

men jag vet inte om jag pallar. rätt drygt, för det är en dansk film...

förklarar allt.  

nä, men nu ska jag förksöka att vara lite social. önska mig lycka till.    



  

lite sött bild, natur!  

// loooooooooov  e pattanatta.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


en liten blogg om mitt liv och mina foto. uppdaterar när jag hinner och pallar ;)
min foton fotar jag med min Olympus e450. kommentera gärna, och kom med förslag. jag är alltid öppen.
// PattaNatta Andersson. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?! :)
 stinker!
 helt okej!
 kunde varit bättre!
 jätte bra!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards