enlitenpattanatta

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av natalie andersson - 17 mars 2011 19:58

nu är jag trött i ballongen, riktigt.  

har 'försökt' baka, men det gick inte riktigt bra.   , tyvärr.

lack! blev verkligen inte bra, skulle baka kolakakor med dem var inne förläng så det blev grus kakor.   jag är helt värdelös...

jag har ass ont i tungan, typ blåser.. fuuuuck! 


pallar inte skolan imorn, eller tandläkaren. så drygt, jag började läsa en bok om nikki sixx. den heter The heroin diaries. riktigt bra!   och jag hatar att läsa annars men denna, guld värd!

på fyra dagar läste jag ungefär 90 sidor. det är bra för att vara mig.

får se om det blir någon läsning ikväll eftersom jag är så trött. måste duscha också. och baka något.   

måste baka nu. kyssen

  

natur bild!..

// looooooov  e  pattanattaa.  

Av natalie andersson - 17 mars 2011 16:37

hittar sjukt snygga kläder.

eller hhej bloggen först kanske.  

kolla konfa kläder igår på intenet.    hittade några riktigt snygga klänningar, men kunde inte ta bilderna.   men det ända problemet är att de nof är försmå i brösten . vilket är jävligt synd. menmne, när kommer lite kläder som man kanske ska in handla när man får pengar.   

lööööööööööööv  e them!   

känders inte lönt att komma till skolan idag efter mamma och jag ahde varit hos doktorn. hade två lektioner, sen fick vi gå hem, för marias son tror jag var sjuk. så hon var tvungen att åka hem. så vi slutade en hel timme tidigare så jävla nice!  

nä, om man skulle göra någo nytta vetja.




//   loooooov   e pattanatta.       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


en liten blogg om mitt liv och mina foto. uppdaterar när jag hinner och pallar ;)
min foton fotar jag med min Olympus e450. kommentera gärna, och kom med förslag. jag är alltid öppen.
// PattaNatta Andersson. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?! :)
 stinker!
 helt okej!
 kunde varit bättre!
 jätte bra!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards