enlitenpattanatta

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av natalie andersson - 22 mars 2011 11:43

jag vet att jag inte gjort några inlägg på ett par dagar. 

men har inte mått så bra, har rätt ont i benet från idrotten i fredags. minns inte om jag har berättat vad som hände men jag tror det. iaf ska försöka bettra(ingen anning hur det stavas) mig.

fick sms:et innan som jag väntat på.  

att min mobil har kommit tillbaka från service. as glad! 

så komiskt mamma, jag och hanna hade bestämt att vi skulle åka till malmö idag för att shoppa konfa kläder. så kom sms:et idag. LOVELY! 

jag har nyss duschat så jag ska gå och fixa mig så vi kan åka här ifrån.  

dagen outfit är:

svarta tightjeans

rosa linne från Gina tricot

grå söt tröja från ullared 


lägger kanske in lite bilder sen, på dagen inköp och outfiten. kyssen 







//loooooooov  e    pattanatta.    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


en liten blogg om mitt liv och mina foto. uppdaterar när jag hinner och pallar ;)
min foton fotar jag med min Olympus e450. kommentera gärna, och kom med förslag. jag är alltid öppen.
// PattaNatta Andersson. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?! :)
 stinker!
 helt okej!
 kunde varit bättre!
 jätte bra!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards